Hírlevélküldő szolgáltatás

Marketing és más tömeges email küldésekhez

Csomagok áttekintése

Hírlevél küldő csomagok

Newsletter 10k

2 000 Ft /hó

  • 10 000 email / hó
  • 10 GB adatforgalom
  • Korlátlan feliratkozó
  • Webes felület

Newsletter 20k

4 000 Ft /hó

  • 20 000 email / hó
  • 20 GB adatforgalom
  • Korlátlan feliratkozó
  • Webes felület

Newsletter 30k

6 000 Ft /hó

  • 30 000 email / hó
  • 30 GB adatforgalom
  • Korlátlan feliratkozó
  • Webes felület

Newsletter 50k

10 000 Ft /hó

  • 50 000 email / hó
  • 50 GB adatforgalom
  • Korlátlan feliratkozó
  • Webes felület

Hírlevélküldő megoldásunk főbb jellemzői

Részletes jelentések

Tekintsd át minden kampány és autoresponder eredményét könnyedén. Nézd meg a különböző statisztikákat kördiagrammokban, készítsd az eredményekből szegmenseket könnyedén.

Autoresponder

Automatizáld email marketingedet autoresponderek használatával, melyek automatikusan kerülnek kiküldésre a feliratkozást követően a beállított szabályok alapján, vagy akár időközönként.

Szegmentáció

Kutatások szerint üzenetek küldése célzott szegmenseknek akár 25%-val is növelheti a hatékonyságot. Rendszerünk lehetővé teszi, hogy tetszőleges feltételek alapján szegmenseket hozz létre listádon.

Listák és feliratkozók

Hírlevélküldő rendszerünk segítségével egyszerűen egyszerűen kezelheted és szegmentálhatod listáidat és feliratkozóidat. Feliratkozók tömeges feltöltése, egyedi mezők, dupla opt-in, API és még további funkciók.

Visszapattanók kezelése

Tartsd tisztán és naprakészen feliratkozóid listáját automatikus visszapattanó, leiratkozás és jelentés kezeléssel. Nincs szükság kézi tisztogatásra a kampányok után, rendszerünk automatikusan intézi helyetted!

Saját domain

Állítsd be saját meglévő domainedet, így a webes felület minden funkciója azon keresztül lesz elérhető! Címzettek jobban felismerik márkádhoz tartozó domain nevet, így növelve a bizalmat és a kattintási arányokat.

Hírlevél kérdések és válaszok

Mi az a hírlevél?

A hírlevél egy olyan elektronikus üzenet, amelyet cégek, szervezetek vagy egyének küldenek ki előfizetőiknek, hogy tájékoztatást nyújtsanak aktuális eseményekről, újdonságokról, promóciókról vagy bármilyen más fontos információról. A hírlevél általában periodikus, például havonta vagy hetente küldik ki, és lehetőséget ad az előfizetőknek arra, hogy kövessék a vállalat, szervezet vagy egyén tevékenységét.

A hírlevél általában személyre szabott, így az előfizetőknek csak az érdeklődési körükbe tartozó témákról küldenek információkat, ami növeli az olvasottságot és a feliratkozók lojalitását. A hírlevél általában tartalmazza a címzett nevét, az aktuális híreket, linkeket a weboldalra, illetve a vállalat vagy szervezet elérhetőségeit.

Kinek küldhetek hírlevelet?

Általában a hírlevelek célcsoportja olyan emberek, akik már feliratkoztak az Ön vállalatának, szervezetének vagy egyéni tevékenységének hírlevelére, és azokat érdeklik az Ön által közölt információk.

Ha szeretne hírlevelet küldeni, először építenie kell egy előfizetői listát azoknak az embereknek adataival, akik érdeklődnek az Ön tevékenysége iránt és feliratkoztak a hírlevélre. A feliratkozókat általában online űrlapokon, vagy a weboldalukon keresztül lehet regisztrálni, ahol az előfizetők megadhatják a nevüket és az e-mail címüket.

Fontos, hogy a hírleveleket csak azoknak küldje el, akik előfizettek a hírlevélre, és akik beleegyeztek abba, hogy kapjanak ilyen típusú elektronikus leveleket. Az e-mailek küldése előtt mindig ellenőrizze a vonatkozó adatvédelmi szabályokat, és győződjön meg arról, hogy a hírlevél tartalma összhangban van az előfizetők által megadott preferenciákkal és érdeklődési körrel.

Milyen jogi szabályok vonatkoznak a hírlevél küldésre?

A hírlevél küldése jogi szempontból számos előírást tartalmaz, amelyeket be kell tartani ahhoz, hogy az e-mail küldése ne sértse az előfizetők jogait, és ne kerüljön az e-mail küldő jogi problémákba. Ezek közé tartoznak például az adatvédelmi szabályok, a hírlevélben szereplő reklámok szabályozása és a hírlevélben található tartalom valódisága.

Az adatvédelmi szabályoknak megfelelően az előfizetőknek lehetőséget kell adni a hírlevélre való feliratkozásra, valamint a leiratkozásra is, ha már nem kívánnak további e-maileket kapni. Az előfizetők adatait bizalmasan kell kezelni, és csak olyan célra használni, amire az előfizetők előzetesen hozzájárultak. A GDPR (az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendelete) számos előírást tartalmaz az előfizetők adatainak kezelésével kapcsolatban, amelyeket minden hírlevél küldőnek be kell tartania.

A hírlevélben szereplő reklámoknak is meg kell felelniük a vonatkozó szabályoknak, és nem szabad megtévesztőeknek vagy tisztességtelennek lenniük. Az előfizetőket pontosan tájékoztatni kell az ajánlatok részleteiről, beleértve az árakat, a feltételeket és a korlátozásokat.

Az e-mailben található tartalomnak is valósnak és pontosnak kell lennie. A hamis, megtévesztő vagy jogosulatlan tartalmakat tiltják az e-mail marketinggel kapcsolatos szabályozások.

Az e-mail marketing szabályainak betartása kulcsfontosságú annak biztosításához, hogy a hírlevél küldése ne sértsen jogszabályokat, és hogy az előfizetők ne érezzék magukat zaklatva vagy visszaélve adataikkal. Ha bizonytalan a hírlevél küldése jogi szempontjait illetően, érdemes jogi szakértővel konzultálnia.

Milyen egy jó hírlevél?

Egy jó hírlevél több tényezőtől függ, beleértve a tartalmat, a tervezést és a célcsoport igényeit. Az alábbiakban felsorolunk néhány fontos tényezőt, amelyek alapján meg lehet határozni, hogy mi számít egy jó hírlevélnek:

  1. Célzott és releváns tartalom: A hírlevélnek olyan tartalmat kell tartalmaznia, amely érdekes és releváns az olvasók számára. Az előfizetőknek úgy kell érezniük, hogy valódi értéket kapnak az olvasásáért. Az értékes tartalom magában foglalhatja például az iparági híreket, oktatóanyagokat, tippeket, promóciókat, vagy bármi mást, ami az olvasók érdeklődésére számot tart.
  2. Könnyen érthető és befogadható tartalom: A hírlevélnek egyszerűnek, könnyen érthetőnek és befogadhatónak kell lennie. Az olvasóknak nem kell elveszniük a hosszú bekezdések vagy nehéz szakmai szakszavak rengetegében.
  3. Hatékony tervezés és elrendezés: A hírlevélnek vonzó és szemléletes tervezéssel kell rendelkeznie. Az olvasóknak kell lenniük olyan vizuális ösztönzőknek, amelyek felkeltik az érdeklődésüket, beleértve a különféle betűtípusokat, a színeket és a képeket.
  4. Könnyű navigáció és áttekinthetőség: A hírlevélnek könnyen navigálhatónak és áttekinthetőnek kell lennie. Az előfizetőknek könnyen elérhetők kell lenniük a kívánt tartalomhoz, és az elrendezésnek jól strukturáltnak és logikusnak kell lennie.
  5. Megfelelő formázás: A hírlevélnek minden eszközön megfelelően kell megjelennie, beleértve a mobilokat és a tableteket is. A hírlevél tervezésekor figyelembe kell venni a különböző készülékek méretét és formátumát.

A GDPR hatása a hírlevél küldésekre

A hírlevél- és e-mail-marketing az online marketing univerzum szerves részét képezi. Alapvetően az az elv, hogy az adatkezelés tilos, de az engedélyezés lehetőségének függvényében, az e-mailek küldésére használt személyes adatokra is vonatkozik. Az általános adatvédelmi rendelet (GDPR) csak akkor engedélyezi a feldolgozást, ha az érintett hozzájárult, vagy ha más jogalap áll fenn. Ilyen lehet például az adatkezelő jogos érdekének megőrzése az e-mail marketing küldéséhez. Az általános adatvédelmi rendelet (47) preambulumbekezdése kifejezetten kimondja, hogy a törvény az adatkezelő jogos érdekeként a személyes adatok közvetlen üzletszerzés céljából történő feldolgozására is vonatkozik.

Ezen túlmenően ilyen érdek például akkor is fennállhat, ha az érintett és az adatkezelő között releváns és arányos kapcsolat áll fenn. Ez lehet a helyzet, ha az érintett az adatkezelő ügyfele vagy az adatkezelő szolgáltatásában áll. Ezért sok minden utal arra, hogy az e-mail marketing hozzájárulás nélkül is megengedett, legalábbis a meglévő ügyfelek esetében. Ha a vállalatnak jogos érdeke fűződik az e-mail marketinggel történő "hideghíváshoz", akkor a marketing e-mailek hozzájárulás nélkül is küldhetők a potenciális ügyfeleknek. Ahhoz, hogy ne kapjon további információkat hírlevélben vagy e-mailben, az azokat fogadó ügyfélnek csak a marketing célú feldolgozás ellen kell tiltakoznia. Az Art. GDPR 21(2), (3) bekezdése szerint az érintettnek mindig joga van tiltakozni a személyes adatok közvetlen marketing célú feldolgozása ellen. Ha az érintett tiltakozik, az adatkezelőnek csak a marketing célú adatkezelést kell leállítania, de az adatokat továbbra is feldolgozhatja más célokra, például szerződés teljesítése céljából. Az adatkezelőnek a marketing célú adatkezeléshez fűződő jogos érdeke soha nem ellensúlyozhatja az érintett tiltakozását. Meg kell azonban jegyezni, hogy az Art. 95. cikke szerint ez minden, az adatvédelemmel kapcsolatos célra vonatkozik, kivéve, ha az elektronikus hírközlési adatvédelmi irányelv ugyanilyen szabályozási körrel rendelkező különleges szabályokat tartalmaz (lásd még a (173) preambulumbekezdést). Ennek következtében az e-mail marketing jelenleg csak az érintett felek hozzájárulásával engedélyezett (a 2002/58/EK irányelv 13. cikkének (1) bekezdése). Meg kell várni, hogy a következő elektronikus hírközlési adatvédelmi rendelet tisztázza-e ezt a kérdést.

Függetlenül attól, hogy egy vállalat a marketingintézkedéseit jogos érdekére vagy hozzájárulásra alapozza, az adatkezelőnek tiszteletben kell tartania az érintett tájékoztatáshoz való jogát. Az említett tájékoztatás tartalma attól függ, hogy melyik igazoló okot alkalmazzák. Felhívjuk figyelmét, hogy létezhetnek bizonyos további nemzeti jogszabályok (pl. a versenyjog), amelyek némileg szigorúbbak lehetnek, vagy további korlátozásokat írhatnak elő.