Mit kell tennem, ha a fizetésem nem sikerül?

A különböző termékeket/szolgáltatásokat online vásárló emberek többsége megtapasztalt már sikertelen fizetéseket. Íme néhány a leggyakoribb esetek közül, amikor a fizetés nem megy át:

  • A megadott bankkártya adatok nem egyeznek meg - előfordulhat, hogy hibát követett el, amikor megadta a kártyaadatait a rendszerünkben. Ellenőrizze kétszer a megadott adatokat, és próbáld meg újra.
  • Lehet, hogy lejárt a kártya - ha a fizetés nem történt meg, kérjük, ellenőrizze kétszer is, hogy a kártyája nem járt-e le. Ha igen, akkor valószínűleg kapcsolatba kell lépnie bankjával.
  • Engedélyezés - személyes preferenciáitól vagy bankja szabályzatától függően előfordulhat, hogy engedélyeznie kell a tranzakciót a bankjánál, hogy a fizetés átmehessen.
  • Kártya limitek - a kártyájának lehet, hogy van egy napi/havi/alap limitje, amelyet esetleg már elért, így egy bizonyos ideig nem lehet további terhelést végezni ugyanazzal a kártyával. Ezzel kapcsolatban valószínűleg a bankjával kell egyeztetnie.

Ha az Ön helyzete nem felel meg a fent említett forgatókönyvek valamelyikének, bármikor felveheti a kapcsolatot bankjával, és többet megtudhat a sikertelen fizetés részleteiről. Szívesen látjuk munkatársainkat élő chat-en, telefonon vagy támogatási jegyen keresztül is. A nap 24 órájában állunk rendelkezésére, és számlázási csapatunk minden lehetséges alkalommal szívesen segít Önnek!