Számlázás KB cikkek

Átruházhatom a fiókom tulajdonjogát egy másik személyre?

Ahhoz, hogy a fiók tulajdonjogát átruházza egy harmadik félre, csak frissítenie kell az adatait az Ügyfélportálon. Ezzel befejeződik a számla tulajdonjogának átruházása, mivel az összes új számla és szolgáltatás az ügyfélrészben található új, frissített adatokhoz kapcsolódik.

Fizethetek havi számlázási ciklusban szolgáltatásokért?

Igen, legtöbb szolgáltatásunk esetén van lehetőség havi előfizetési ciklusra is. Azonban ez nem minden esetben áll rendelkezésre, pl. akkor ha a havidíj túl alacsony lenne.

Használhatok egynél több bankkártyát a szolgáltatások megvásárlására vagy megújítására?

Az aWh-nál annyi kártyát használhat, amennyit csak szeretne. Az “alapértelmezettként” megjelölt bankkártyát fogja használni a rendszer, amikor az automatikus megújítás esedékessé válik.

Hogyan érint a szolgáltatásom felfüggesztése?

Előfordulhat, hogy megpróbálja megnyitni a weboldalát, és észreveszi, hogy az fel lett függesztve. Bármennyire is nem szeretjük felfüggeszteni ügyfeleink szolgáltatásait itt az aWh-nál, ez néha szükséges és mindig okkal történik. Számos forgatókönyv létezik, amelyekben a fiókja felfüggesztése előfordulhat:

Hogyan kérhetem a már előre kifizetett szolgáltatások visszatérítését?

Az aWh-nál szolgáltatástól és csomagtól függően 14 vagy 7 napos pénzvisszafizetési garanciát kap megrendelt szolgáltatára. Mindig arra törekszünk, hogy az egyik legjobb élményt nyújtsuk a piacon, és tisztában vagyunk vele, hogy ha ez nem sikerül, akkor lehet, hogy más lehetőséget szeretne választani.

Hogyan mondhatom le azokat a szolgáltatásokat, amelyeket már nem kívánok igénybe venni?

Természetesen bármikor lemondhatja aktív szolgáltatását számlázási időszak végével Ügyfélportálunkon keresztül, pár kattintással.

Honnan fogom tudni, hogy mikor esedékes a szolgáltatásom megújítása?

Itt az aWh-nál büszkék vagyunk arra, hogy ügyfeleinknek mindenekelőtt stabil és megbízható szolgáltatást biztosítunk.

Kereskedelmi tilalom

Cégünk, mint egy Magyarországon bejegyzett vállalatnak be kell tartania az EU valamint az ország kereskedelmi embargós listáját, mely országokból és/vagy személyektől nem fogadunk rendeléseket. Ezen kívül üzleti okokból is tiltólistára kerülhet egy ország.

Lehetnek különböző előfizetői és számlázási adataim?

Az aWh-nál a számlák vagy díjbekérők kiállításakor mindig az Ön elsődleges profiladatait használjuk számlázási információként.

Megújítási szabályzat és az automatikus megújítások beállításának lehetőségei

Itt az aWh-nál, amint megrendeltél egy szolgáltatást, lehetőséged van bankkártyával fizetni és a bankkártya adatokat elmenteni (természetesen ez csak opcionális, nem kötelező!). 15 nappal a szolgáltatás fizetési határideje előtt rendszerünk automatikusan díjbekérőt generál a szolgáltatásaidról. Abban az esetben, ha a szolgáltatás fizetési módja bankkártyás, valamint el van mentve a kártya adataid nálunk, rendszerünk megpróbálja megterhelni bankkártyádat a díjbekérő összegével, annak lejárati ideje előtt 5 nappal. Ha ez esetleg sikertelen lenne, arról küldünk egy külön értesítést

Megújíthatom a szolgáltatásomat akármikor?

Jelenleg az aWh-nál nem Ügyfélportálunkon keresztül nem lehetséges a szolgáltatások hosszabbításának kézi megrendelése.

Mennyi időbe telik, mire a szolgáltatásom működőképessé válik, miután teljesítettem egy késedelmes fizetést?

Ha elmulasztotta a megújítás dátumát, és szolgáltatását végül felfüggesztették, nyugodt lehet - még megújíthatja szolgáltatásait. A sikeres díjbekérő fizetés (és miután az összeg megérkezik hozzánk) után a rendszer automatikusan, legfeljebb 15 percen belül újra aktiválja fiókját.

Mi történik, ha nem újítom meg a szolgáltatásaimat a lejáratkor?

Az aWh-nál megértjük, hogy az embereknek sok mindenre kell figyelniük, és néha túlterheltek lehetnek és nem olyan nehéz kihagyni egy fizetést. Ha a szolgáltatását nem újította meg, akkor is viszonylag hosszú ideig gondoskodunk az adatairól.

Mit kell tennem, ha a fizetésem nem sikerül?

A különböző termékeket/szolgáltatásokat online vásárló emberek többsége megtapasztalt már sikertelen fizetéseket. Íme néhány a leggyakoribb esetek közül, amikor a fizetés nem megy át:

Módosíthatom a számlázási ciklusomat a saját belátásom szerint?

Az aWh-nál a regisztrációkor kiválasztja a számlázási ciklust a megvásárolt szolgáltatáshoz. Ha egyszer már meghozta a választását, nem tudja manuálisan újra beállítani a számlázási ciklusát. Azonban ez korántsem végleges. Ha bármikor szeretné növelni/csökkenteni a szolgáltatása számlázási időszakát, bármikor kapcsolatba léphet velünk telefonon, élő csevegésen vagy egy jegyen keresztül a számlázási csapatunkkal, így segítséget kaphat ebben a törekvésében.

Összevonhatok vagy feloszthatom két vagy több fiókomat egyetlen fiókká?

Az aWh-nál igyekszünk a lehető legrugalmasabbak lenni ügyfeleink számára. Két vagy több fiókot egyesíthetünk egybe, vagy egy fiókot különböző fiókokra oszthatunk.

Szerkeszthetem vagy eltávolíthatom a bankkártya adataimat fiókomból?

Természetesen szerkeszti, eltávolítja vagy hozzáadhat bármilyen, az aWh által támogatott fizetési módként elfogadott kártyatípust.

Válthatok kisebb csomagra?

Mivel lehetővé tesszük az Ön jelenlegi csomagjának frissítését, alternatívaként a szolgáltatás lefelé módosítását is engedélyezzük - amennyiben ez lehetséges.