Hogyan érint a szolgáltatásom felfüggesztése?

Előfordulhat, hogy megpróbálja megnyitni a weboldalát, és észreveszi, hogy az fel lett függesztve. Bármennyire is nem szeretjük felfüggeszteni ügyfeleink szolgáltatásait itt az aWh-nál, ez néha szükséges és mindig okkal történik. Számos forgatókönyv létezik, amelyekben a fiókja felfüggesztése előfordulhat:

  1. Túl van a szolgáltatás díjbekérőjének fizetési határidején valamint az 5 napo türelmi időn, amit biztosítunk Önnek a megújításra, ha egy szolgáltatás lejárt.
    Ilyen helyzetben az ügyfélterületen keresztül kell rendeznie a fennálló díjbekérőjét.
  2. Megsértette a tárhely-fiókja elfogadható erőforrás-felhasználását, és projektje több szerver erőforrást igényel a megfelelő működéshez.
  3. Szerzői jogvédelem alatt álló tartalma van a weboldalán, amelyet a szellemi tulajdon tulajdonosának beleegyezése nélkül használ, és nem reagált az erről szóló értesítésre a törvényben megadott határidőig.
  4. Megsértetted a cégünk általános szerződési feltételeit, vagy hatósági kérésre történt ez