A cPanel bemutatja a régóta várt Manage Team funkciót

A cPanel, a legnépszerűbb szerver- és webhelykezelő platform bejelentette a Manage Team funkció megjelenését. Ezt a funkciót már egy ideje kérték, és most a vállalat “kísérleti funkció” állapotban vezeti be.

Csapatfelhasználók létrehozása és kezelése

A Csapat kezelése felület lehetővé teszi a rendszergazdák számára, hogy csapatfelhasználókat hozzanak létre és kezeljenek, akik segíthetnek a tartományok, e-mail fiókok és adatbázisok kezelésében. A felület a következő menükből áll:

  • Csapatfiók kvóta állapotának kezelése
  • A Csapat felhasználói felület létrehozása
  • A csapatfelhasználók listája
  • Audit naplók megtekintésére szolgáló felület

A “Csapathozzáférési kvóták kezelése” (Manage Team accound quota status) felület megmutatja a rendszergazdának a létrehozható csapatfelhasználók teljes számát, valamint a meglévő csapatfelhasználókat. Ezekben a csapatokban legfeljebb 7 csapatfelhasználó lehet, amelyet a root felhasználók a csomagok szerkesztésével csökkenthetnek.

A “Csapatfelhasználók listája” (List of team users) felület részletes információkat mutat a csapatfelhasználókról, például fiók, csapat és biztonsági információkat, valamint lehetővé teszi a rendszergazdának, hogy szerkessze, felfüggessze vagy törölje őket. A cPanel kísérleti állapota miatt azonban a csapatfelhasználók szerkesztése opció nem érhető el.

Az “Ellenőrzési napló” (Audit log) felület lehetővé teszi a rendszergazdák számára, hogy megjelenítsék és nyomon kövessék a csapatukban az API-t használó felhasználók műveleteit.

Csak Premier licencek esetén érhető el

A Csapat kezelése funkció mostantól kísérleti jelleggel elérhető a cPanel 108 számára. Jelenleg azonban csak a Premier licencekhez érhető el. A Csapat kezelése a jövőbeni kiadásokban minden felhasználó számára elérhető lesz.

Az aWh által nyújtott cPanel szolgáltatásokban is hamarosan elérhetővé válik ez a funkció!